Grattis Zandra!

Idag fyllar Zandra år . Grattis grattis !

Så jag ska tillägna detta inlägg till henne :D För det hoppades hon på haha ;)

Zandra är då en liten nörd med orange hår & som är jätte flottig ! Hon bajsar jämnt & luktar som en man!
Idag blir hon kärring & blir hela 22 år gammal! Det ni! Så nu lär hon väl gnälla riktigt mycket som en kärring med ..Men det får jag stå ut med! För jag tycker ju trots allt om henne & hon är förbannad rolig tjej & en fantastisk mamma ! Sen är jag nog allt flottigare än henne :D

GRATTIS zandra! Vi kommer & äggar dej sen!

Här e bild på dina presenter för jag är så himla snäll!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja, de e som dom säger... Ärlighet varar längst. Och du är ärlig ser jag ;) haha! Och ljuger gör du heller inte. Jag älskar & bajsa ;) Flottig, jaa.. De e överskattat & duscha ;) Gnällt har jag gjort dom senaste åren, jag e ju kvinna :D Tycker ju om dig med, du är ju lika rolig som jag, haha!

MMMM Ser gott ut!! :) Vi ses sen <3

2010-07-22 @ 12:59:25
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Mia

Älskar hur du fått till smörkrämen. Superfint!!

2010-07-23 @ 22:52:53
URL: http://blogg.miawiborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign