Hemma!

Jag säger bara FY FASIKEN vad varmt  det vatt idag ^^ Riktigt plågsamt att stå ute i solen & sälja saker på marknad då .. Men lita hår fick jag sålt & många dreggla på skorna & klänningen men inget av det blev sålt idag iaf,får se imorgon..

Jag har druckigt 7 st burk coca cola idag haha >.< galet .. Men törstig har jag vatt! Även druckigt vatten såklart ..Hämta ut paketet i dag mitt pris jag vann för cupcaken=) Massa fina party saker till vår 50-tals fest =)=) Kul & tack så mycket igen !

Benjy har vatt så snäll & sprungit runder med flyers angående till festen till  många på marknaden^^ Har bjudit en del där & lär göra de imorgon med.. Vi har ju tur som hade  en granne som gillar sånt med så han skulle med bjuda =) KUL.. Bra musik vart det på marknaden med =)

Nä sova snart,trött som ett as..En marknadsdag imorgon med!
'

Kram.
Kommentarer
Postat av: Bex

Jag dreglade på skorna.. De e redigt awesome, men vet inte när jag ska kunna använda dem om jag hade köpt dem :/

2010-07-03 @ 23:52:22
URL: http://bexxxie.blogg.se/
Postat av: ★ MansonDust - mamma till Star, Ninja & Seven ★

Cola innehåller ju koffein som är vätskeutdrivande. Inte det bästa att dricka i denna värme. :)

2010-07-05 @ 11:18:35
URL: http://mansondusts.blogg.se/tavlar
Postat av: babette burleyQ

Åh, idag är också en såndär äckligt varm dag!

Skulle ut på en joggingtur, men så stod termometern på 30grader i skuggan. BIG nono!



Allt bra med dig pumpkin?

2010-07-10 @ 11:55:51
URL: http://babybq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign