Karneval!

Jag har vatt lite seg på att skriva mycket ny ett par dagar..Sorry ;) Ska försöka bättra mej..Men det är ju roligast att skriva när man har gjort saker så:)

Igår va jag med zandra,Johan & Tyra på Landskrona äckel karnevalen ;) (hate landskrona) ..Men vi hade det kul..Bara för Zandra är ett riktigt mongo haha ..Vi leta efter Gunnel så Johan skulle bli glad men vi fann henne icke..Undrar hur han sov inatt? .. Men vi gick runder där lite sega som fan är dem då dem ska bajsa överallt  ;) Träffa en del dem känner & träffa några jag känner..Trevligt  vart det iaf fast vi va i Landskrona.. Dem red tjur med för den delen.. Haha Jäkla kul att glo på..Man kan hyra en sån tydligen & det ahde vatt grymt skoj att ha på festen ju ^^
Tack för en trevlig kväll iaf! & tack alla konstiga människor som kom fram & berömde & fota haha ;)

Idag blir dte nog bara att ta det lungt.. Vill till Ikea men får vänta tills den 20e typ..
Får se om jag ska baka något idag eller inte :)


Lite blandade bilder (får sno Zandras bilder fårn igår sen  jag fota inte då) Här kommer iaf mobilbilder..

Fick en söt minihatt & min favorit  alkodricka av mamma häromdagen <3

 

Andra bilder

      

En bild  iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign