Misslyckat!

Nä fufan! ^^

Dem där muffinsen va inget goda..Ska dock prova med torrjäst nästa gång .. Just nu gör jag kanelbullar istället=) Det vet jag iaf att det blir gott :) Så dme ska ni få bilder på sen istället !

Ska färga mitt hår rött i veckan & förlänga det i rött (kanske blont med) Sen ska Min vän Linda komma hit & klippa en ny Pin-up lugg på mej..Äntligen har jag bestämmt mej..Jag har börjat nojja över rynkor i pannan så vad är då inte bättre än lugg ? :D Haha..Rätt sjukt..snart 23 år & nojjar som fan över rynker..Jag har verkligen rynker i hela pannan..Ska ta bild på det sen en dag ^^

Som det ser ut just nu blir det tyvärr inget band till festen..Visst väntar svar än på några band men tar för givet att det inte blir något.. Har heller ingen dans uppvisning ..Jag hoppas vi kan förgylla scenen i lokalen emd något iaf ..Vem vet =)
Kommentarer
Postat av: Molly

Om du ska ha den rödanyans du har i luggen så tror jag verkligen det kommer bli skitsnyggt!

Du passar så jäkla bra i "klara" färger.



Ska också färga mitt hår i rött, dock mer "naturligt"..Typ vinrött/brunt. Får se om det blir bra. :)

Älskar din blogg förövrigt, troligen sagt det tusen gånger men det är värt att påpekas.

2010-07-19 @ 15:42:04
Postat av: Ida

haha jag är oxå 23 och har samma rynk-noja :P Ser bara massa släta pannor överallt! Men om man tittar noga har de flesta smårynkor lite här och var. Men ju mer man tittar på sina egna, desto mer ser man. Tror man ska skita i det och lägga eneri på annat :) Var glad att du passar i lugg iaf ;)

2010-07-19 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign