Muffins!

Herrejevlar vad jag bakar^^
Har gjort  ca 70 muffins redan ..De ska bli ca 100,sen ska jag göra två tårtor med ..stora då..

Zandra den jeevlen lurade mig för en stund sen ..Hon skrev att dem hade åkt på feber  & skit.. Dum som jag är blev jag livrädd & trodde på det..Fick klump i magen & tänkte,HUR FAN ska jag kunna ordna allt  för festen helt själv? haha ^^Sen skrev hon att hon bara skoja.. Jevla rev..

Snart kommer apan hit iaf så ska vi fortsätta baka.. Hailie har vatt vaken under hela tiden & vatt jätte snäll när jag bakat .. Sen när jag va klar för just nu,så somna hon haha :)


Nä  skriver nog mer ikväll:)
Kommentarer
Postat av: Zandra

haha, ja de va skitkul! Kan riktigt se hur rädd du blev, vilken panik du fick ;) haha! Ska bara skita sen kommer vi! :O :D hahahaha

2010-07-30 @ 11:06:01
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Annica

Kan du inte lägga upp något recept på någon unik cupcake? :)

2010-07-30 @ 13:17:57
Postat av: Anonym

du måste blog om festen NU!! eller ligger du och är bakfull?

2010-08-01 @ 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign