Shopping shopping!

Blir mycket shoppande nu innan festen på lördag ^^

Dagen började väl rätt segt .. Fick iaf sova hela natten i natt =) Alltid något :)
Sen  så fick jag redan på att Benjys farmor ville ha honom hos sej i 4 dagar ..Kommer imorgon & lämnar tidigt på Lördag .Benjy blev så glad när jag fråga honom om han ville till farmor så han fick  tårar i ögonen ^^ Han har saknat dem & han saknar ju hästen Dogge såklart=) Så de ska bli så himla kul för honom ..Jag kommer sakna honom men det är viktigt att han får umgås med sin farmor & får göra massa kul utan mamma & pappa ibland med :)

Senare gick jag & barnen Hem till Zandra ..Snacka lita skit & åt vårrullar ..Najs najs.. Sen åkte  vi till  citygross/familia .. Zandra hitta äntligen skor till festen & jag köpte ögonbrynspenna (mörkbrun) & lite sådant..Shoppade dessutom till tårtorna & muffinsen/cupcaksen tills festen med .. Så nu är nog en hel del fixat iaf ..

Jag är fortfarande osäker på vilken klänning jag ska ha på festen ..Men får väl se..Hittar heller inga bra skor .. suuck=)

 Nää ner & glo tv=) KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign