Veckans frågor & svar!

Här kör vi då veckans frågor samt svar !

Fråga
Grattis på er tvåårsdag! Gud vad roligt! Jag undrar, om ni hade fått gift om er, hade du valt att ha samma kläder på dig nu? Du verkar ju ha ändrar stil rätt mycket den senaste tiden! hade du valt att ha ett pinup-bröllop då? Aja, du var jättefin på ert bröllop men du passas sjukt bra i din stil nu me :)
Svar
Tack tack=) Ändra stil mycket senaste tiden?^^ vad jag vet har jag haft samma"stil" i mins 2 år nu=)
Jag hade inte ändrat något alls från bröllopet vi hade.Va helnöjd ! Men visst vore det kul med ett sådant tema med^^ Gifter vi om oss så kanske det blir så,vem vet=) Tack :*

Fråga
Grattis på 2års-dagen! Vad gjorde ni på er 1års-dag?
Svar
Tack! Vi gjorde faktiskt inget direkt,då vi inte hade barnvakt..Men kanske på söndag ska vi kolla bio :)Får se.

Fråga
När förlorade du oskulden och hur många har du haft samlag med?
Svar
Haha men...Vilka ouppfostrade läsare jag har ;)

Fråga
jag skulle vilja veta hur du ser ut utan peruk/löshår
så jag undrar om du skulle kunna lägga upp en bild på dig när du bara har ditt eget hår på huvet :D
Svar
Hmm peruk har jag inte,men löshår :) Kanske kan lägga ut nån bild på det ja :)

Fråga
är jim lika 50,60,70(osv)-tals intresserad som dig?:)
Svar
HAHA nej verkligen inte:)

Fråga
gick du i nån sport som liten?
Svar
Hmm nä inte vad jag minns..jag dansa nog nåt skit ett tag :)

Fråga
vilken är din favorit färg?
Svar
Rosa & turkost

Fråga
är du otroligt utseende fixerad heller bryr du dig inte alls om att gå runt på stan/affärn osminkad,ruffsigt hår,myskläder osv?
Svar
Jag är äckligt löjligt utseende fixerad .. Men visst jag går ut då & då utan smink men då känner jag mej fruktansvärt ful & skabbig(are)^^

Fråga
gillar du sex and the city?
Svar
Inte serien direkt men filmen gillar jag ..

Fråga
gråter du lätt för romantiska&sorgliga filmer?:)
Svar
Man ska nog vara shockad om jag INTE gråter när jag kollar på film :D

Fråga
hejsan, kul att ni har d så bra och grattis! =D

jag undrar hur gammal du var när du fick benjy och hur gammal var hans dåvarande pappa? :) kram!
Svar
Tack.. Jag va 17 han minns jag inte..nåt på 20 iaf .. (inte i huvet dock)

Fråga
Vilken är din dolda talang? (Förutom bakningen, vill säga)
Svar
Haha ,hmm..Kanske att vara jävligt grym på att manipulera?& jag är en GRYM snokare :D

Fråga
Är du intresserad av politik?
Svar
Jag tror alla är det i grund & botten

Fråga
Om du var ett djur, vilket skulle du då vilja vara?
Svar
Leopard :D

Fråga
Vem är din favortitskådis?
Svar
Oj ..Depp,pattinsson,hmm verkar inte som jag har några kvinnliga favoriter :S

Fråga
Blir det någon mer tatuering framöver? Om så, vad? :)
Svar
Det lär bli MÅNGA framöver =) Ska fylla nästan hela mej med klotter så ;) Jag lär väl fortsätta med godsaker.

Fråga
Varför godkänner du bara vissa kommentarer?
Svar
Pga olika orsaker.. Antingen handlar det om mitt förflutna som jag anser ingen har med att göra..Eller så är frågan sjukligt dum.. Eller så är den diskutions framkallande..Att alla ska börja babbla & fråga om just den saken ..Vilket jag inte pallar med.. Ställ rätt frågor istället=) Tanken med denna bloggen är att den ska vara glad & handla om nuet & framtiden.. (ja såklart lita av 50-talet med haha)



Tack för alla era frågor !

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 13:01:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign