Veckans frågor & svar!

Här kommer svaren på veckans få frågor ;)


Fråga
hur många har hittils anmält sig till festen?
Svar
Oj jag vet faktiskt inte,inte räknat på ett tag men sist jag kolla va vi nåt på 40 pers ca ..

Fråga
när du var yngre som tonåring,gillade du och baka lika mycket nu heller har det blivit nu när du blivit lite "vuxnare"? :)
Svar
Nix inte på samma sätt som nu=) Jag fann intresset för det riktigt för  ca 2 årsen (lite mer)


Fråga
har du ditt drömhus just nu heller skulle du kunna tänka dig flytta för att du önskar dig större gård,badrum osv?(hoppas du förstår frågan ^^)
Svar
Jag önskar mej en stor gård där jag kan bo & öppna företag tillsammans med familj.=) Men jag trivs såklart bra i huset vi bor i nu med.:)


Fråga
hur är benjy irl ? är han blyg heller är han en som vill cykla bmx som sin pappa(tar jim som pappa nu)
tycker han verkar så gullig och snäll :')
Svar
Han är iaf inte blyg ^^ säger ofta vad han tycker ..Men visst han är lite feg ibland men det beror på vad det gäller med :) För det mesta är han en tuff spyddig (tyvärr haha) unge=) & han har en BMX^^

Fråga
Pratar du skånska? :)
Svar
Ja haha tyvärr.. Fulas är det :D Skriver en del på skånska med bara för det är så jävla fult haha .

Fråga
träffar benjy sin riktiga pappa något?
Svar
Samma sak här det känns FEL fel fel & kalla det puckot för Benjys riktiga pappa .. En pappa är inte i blodet utan det är handling där som gäller .. Nej han träffar inte Ingemar då Ingemar själv valt bort detta .. Fråga mej inte hur man kan vara så puckad men så är det iaf .. Benjy har tur som har en fin pappa som Jim i sitt liv  & vi är lyckliga..

Fråga
Hur är din relation till Jims föräldrar och syskon?
Svar
Den är bra .träffar dem inte så himla ofta längre  tyvärr men när jag väl träffar dem så=)

Fråga
Ska du ta körkort?
Svar
Mja jag vet faktiskt inte haha ..Jag är inte trygg med att köra & skulle nog bara vara en fara i trafiken :D

Fråga
Om du skulle åka utomlands, vart skulle du åka då?
Svar
Hmm Jag vill till London :)


Tack för era frågor =) Jag är fortfarande inte hemma men sitter på ett super segt internet så=) Ska försöka uppdatera här lite ,men annars kommer det en stor uppdatering på söndag/måndag=) Nu ska jag in & baka cupcakes!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign