yiiha!

God morgon! Har nyss gått upp..Benjy sover som en stock som vanligt ^^ Idag är det fint väder här plus det är ninte den där jobbiga kvävande värmen ..Inte än iaf .. :)

Jag hoppas på att få se den nya twilight filmen på bio till helgen..Annars blir jag tokig >.< Har ju läst alla bäcker & sett dem andra två filmerna så :) Ja jag är en twilight nörd ..Nod sett första filmen minst 20  ggr.. :D

Idag hoppas jag även på att få svar från bandet jag nämde igår i ett inlägg..Jag hoppas himla mycket på att dem kan! Skrivit till dem på myspace & på helgon så ja..Hoppas hoppas!

Nä om man skulle ner och käka frukost! Kanske baka nåt senare hm hm..Får se.


Kram på er

Detta finns även som evenemang på facebook..Gå med där  !
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, När kommer inlägget och recept på cupcakes?? väntar ha en fin dag

2010-07-14 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign