Fifan va vi shoppat!

Först idag va jag iväg med Hailie  & fått henne vägd &  hon fått två sprutor=( uscha.. Hon väger nu 7160 g :) Hon väger enligt läkare för mycket för sin längd .. Men det tycker inte jag!

Sen hem  en stund,sen kom Zandra & hämta mej & barnen..Körde till Åstorp lämnade av barnen sen körde i vidare till Hyllinge .. Där shoppa vi loss ! Sprang runder! Va förvirrade! Haha .. Men vi hitta nog allt vi skulle .Hennes tös fyller år i helgen & jag ska göra tåårtoor ^^  så de va & shoppa för detta plus jag hitta en present till henne =) fasiken inte lätt det där ! sen åt vi på mcd.. Sen köpte zanda en skiva som innehöllt hennes kära arablåt ;)

Nu är jag hemma igen ,gjort 2 kg sockermassa & mer ska göras >.< Jääkla slit det blir denna helg. Men kul såklart!

Nu ska jag ner & mysa med mannen..

Bilder från idag
 

Blandade mobilbilder ..

           

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken underbart fin bild på dig och Hailie!

2010-06-18 @ 22:46:22
Postat av: Zandra

Fufan va snygg jag e..

Awww, arablåt <3

2010-06-18 @ 23:09:25
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

2010-06-19 @ 00:08:50
Postat av: Madde

hon är så vacker din lilla tjej :)

2010-06-19 @ 00:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign