Frågor & svar!

Tänkte nu svara på  veckans frågor ! Här kommer dem.

Fråga
Har din man några tatueringar, och i så fall vad? :)
Svar
Ja det har han,han har två järnkors på bröstet ,döskalle på halsen,mitt & benjamins namn på handlederna,två radioaktiv märken på handlederna  & fler lär där ju bli.

Fråga
Hur stort bor ni?
Kommer ni skaffa fler barn?
Svar
Oj jag vet inte hur stort det är haha,men stort iaf! & nej inga fler barn..Never never.. Vi är så nöjda med 2 :)

Fråga
Vilka datum fyller Benjy och Hailie år?
Svar
Jag är lite hemlig med det faktiskt då jag anser att vissa människor inte har med det att göra :) Inget illa mot din fråga alltså..

Fråga
Varifrån är den rosa fotöljen? :)
Svar
Tyringe  försöker komma på vad affären hette men nåt med centralen haha .. Lär säkert komma svar på det i komentarfältet här sen.

Fråga
När ska du lägga upp lite tips o råd på cupcakes? :)
Svar
Ja just det! Det lova jag förra veckan ^^ Jag lovar om det igen då ! de lär komma i dagarna .

Fråga
Personligfråga:
Är du sexuell av dig?
Svar
Haha,faktiskt inte ,tycker synd om Jim ^^

Fråga
hur många unika besökare har du per dag?
Svar
Inte så många  ligger mellan 300-400  ungefär

Fråga
Vad heter "märket/sorten" som den rosa fotöljen du köpt tillhör
Svar
Jag har för mej det är Mega ..men är inte säker att den rosa tillhör de,för den va tydligen gjord i egypten.Där fanns bara två stycken av dem där jag köpte de.

Fråga
förra gången du svarade på frågor besvarade du en fråga ang jobb, där du svarade att du haft egna företag. Vad exakt var det för några? :) Vad gjorde du? Och varför "slutade" du?
Svar
Jag har haft hår &  piercing företag . Men vi fick lägga av för vi öppnade det i en liten håla ..Fel håla . Men jag gör ju fortfarande hår & min man håller på att fixa i en lokal för att fortsätta piercing :)

Fråga
Vilken/vilka är dina favorit filmer, musik(grupp/artist), Tvserie och bok? :)
Svar
Jag älskar twilight saga .. & musiken är rockabilly 50-tal mesta dels  gillar bland annat johnny cash & elvis tex.. Men just för kontrasten så är marilyn manson en av mina favoriter & vatt sen jag va ca 9 år gammal.  Tv serie är vampiry dairys (stava?) ..Bok likasådär twilight böckerna :)

Fråga
Vilket märke på foundation anväder du?? :)
Svar
Makeup stores foundation milk matt=)

Fråga
Vart har du köpt den rosa fotöljen samt din nya soffgrupp?
Svar
Den rosa i tyringe tror fasiken de hette förmedlingscentralen? hm hm.. sen soffgruppen på blocket faktiskt ^^ men det är som nytt :)

Fråga
Har du någonsin funderat på att utbilda dig till konditor?
Svar
Absolut ! Jag ska göra det är tanken :)

Fråga
hur får du ditt hår så lockigt ?
Det är så himla fint.
Din blogg är väldigt bra. Den är rolig att läsa
Svar
Tack så mycket=) Jag använder  sånna där skumgummisaker  som man snurrar upp håret i när det är fuktigt sen går jag med dem i håret .man kan antingen ha dem bakom bandana lr sova i dem.Sen blir det super lockigt & håller flera dagar om man vill..

Fråga
hur många piercingar har du? Hur gammal var du när du skaffa din första och gjorde det ont?
Svar
Jag har 4 men bara två i (nu räknar jag inte mina töjda hål i öronen) & dem jag har i är i under & överläpp . Den första piercingen jag gjorde va i näsan  då va jag nog 11-12 år ..Sen efter det  va det navel & då va jag 13-14 sen  blev det fler & fler..^^ & ja den första piercingen gjorde ont..Näsan är obehaglig haha.

Fråga
Vilka är dina absoluta favorit butiker på nätet?
Svar
Tyvärr är jag för "tjock" för att våga handla på nätet så jag har ingen direkt favvo för alla storlekar är så små. Men jag gillar daisy dapper

Fråga
Är du en öppen person?
Svar
Ja väldigt faktiskt .

Fråga
Vart har du köpt målarfärgen som ni har på väggarna ?:)
Svar
Bauhaus ^^ Där kan man få exakt vilken färg man vill.

Fråga
Benjys extranamn, koppling till Buffy?
Svar
Buffy??vem är det?

Fråga
Vart på nätet finns dom finaste kläderna/klänningarna enligt dig? :)
Svar
Kolla lite längre upp=) 

Fråga 
Säger du "vatt" istället för "varit" (med tanke på att du alltid skriver så) ;)
Svar
Hahaa ja faktiskt ^^ Säger nästan alltid "Vatt"

Fråga
Vad använder du för smink? :) Något du inte skulle klara dig utan?
Svar
Bland annat makeup stores & isadoras smink . Ja foundation klarar jag mej inte utan! ^^

Fråga
Favorit skor och kläder?
Svar
Ironfist & mina rockabillyklänningar (Som jag iinte riiktigt än kommer i..)

Fråga
Vart hittar du din rockabilly/50-tals inspiration ifrån?
Kan du inte ge lite tips på outfits man kan fixa om man skulle råka trilla in på er fest? :D
Svar
Oj haha ja  mycket inspiration för mej kommer ju just ifrån 50-talet & dagens rockabilly bruttor Blandat med mej själv haha:) Absolut kan göra ett inlägg om snygga outfits en dag snart!

Fråga
Vad spenderar du mest tid på i hemmet just nu?
Svar
Rokoko rummet *^^* Nyaste rummet så där  blir det mycket tid & mycket pengar på just nu!


Tack för alla roliga frågor !

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Förmedlingscentralen i tyringe heter det ja :) typ loppis/auktionshandel.

2010-06-18 @ 09:59:21
Postat av: Myran

Tror personen som frågade om Benjys andranamn, Spike, tänker på Buffy & vampyrerna(en serie) som gick på tv för många år sen.

2010-06-18 @ 14:45:41
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha "varit", alla i skåne säger väl vatt? haha antar att den som skrev det inte är från skåne

2010-06-18 @ 16:01:00
Postat av: Sandra

Svar till anonym:

Det var jag som frågade det där om "varit, vatt" och du har så rätt, jag är inte från skåne haha :P jag kom på det nu när du sa det (att alla i skåne säger väl så), dock kanske inte skriver ;)

2010-06-19 @ 01:08:41
Postat av: Emelie!

PinUp klänningar som är gjorda för oss med kurvor finns det gott om, Stop Staring! och Bettie Page Clothing bland annat gör bra, snygga pinupdresses för kurviga kvinnor. (Kvinnan bakom Stop Staring! är ju väldigt kurvig och toksnygg själv) Dock är det ju dyra märken... Men de gör åtminstone upp till 3XL.

Daisy Dapper är fantastiskt, och de tar ju in från bl.a ovan nämnda märken :) Farligt att bo i Stockholm med den butiken nära, haha ;D

2010-06-19 @ 02:34:51
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign