Frågor & svar!

Tänkte nu ta veckans frågor & svara på dem så gott jag kan iaf =)  Here we goo!

Fråga

Hur länge håller en hårförlängning och hur sköter man om det för bästa resultat :P? har aldrig gjort en förlängning tidigare men är grymt sugen på att göra det

Svar

Nu vet jag inte vilken metod du syftar på? men en förlängning bör hålla 2-3 månader .Sen bör man gå efter instruktionerna man får av dem som förlänger ens hår  om hur man sköter det=)


Fråga

Har du fortfarande panikångest? tror du nämnde det i din förra blogg. hur kom du över den om du inte har det längre. underbar blogg btw n_n

Svar

Jag har fortfarande panikångest ja ! Dock inte på samma nivå som jag hade innan då jag hade det var dag.. tror inte det är nåt man direkt bara kommer över..Jag får medicin för min ångest & mående som har hjälpt/hjälper mej otroligt mycket.

Fråga

Jag är nybörjare på att göra cupcakes så jag undrar om du inte kan skriva ner ett recept och lite tips på det?

Svar

Absolut =) kan göra ett inlägg om cupcakes & sådant kanske redan imorgon :) Ska nog baka då så ^^

Fråga

Jag (och säkert många andra) önskar att du kunde göra ett videoinlägg! Det kan handla om vad som helst, hur du sminkar dig, fixar håret eller bara pratar någon minut :) Vad tycker du?

Svar

Haha jo många vill det .. Jag e tveksam dock men kan nog hitta på något nån dag när jag får tid till det=)

Fråga

Hur är du som mamma? Är du väldigt "rädd" av dig eller är du mer lugn? och hur är Jim?

Svar

Oj hmm.. När mina barn är sjuka så är jag väldigt nojjig & rädd.. Kan bara vara lite feber..Hatar när ens barn blir sjuka.. Usch^^ Men annars är jag rätt lugn..kan få panik när trotsen är som värst^^haha men vem får inte det?
Jim är nog den som är lugnast men även den som är strängast ..Vilket som är bra på ett sätt :) För jag är nog rent för snäll & ger med mej för lätt ibland.. :P

Fråga

Har du något tips på hur man målar ögonbryn? och måla dem så lika som möjligt?

Svar

Oj tips på ögonbryn..Hm.. Ögonbryn tycker jag personligen är det jobbigaste som finns att sminka >.<  Så jag har svårt att ge tips ,men har för mej att odiumclothing.net har lite tips om sånt på hemsidan där :) Kika där!

Fråga

här kommer ungefär samma fråga som personen över. men jag undrar, och är grymt fascinerad över hur du lyckas få dina ögonbryn så himla fina, antar att du rakat av dom? jag skulle iallafall vilja göra det men vågar inte.. för att jag är rädd att jag inte ska kunna få dom "målade" ögonbrynen snygga.. hur gör du?

Svar

Haha kul att ni gillar mina "ögonbryn" som jag egentligen inte har haha *^^* Ja jag har rakat av dem.. gjort det sen jag va  11-12 år gammal tror jag :P För lat för att noppa..Skulle gärna vilja tatuera in ögonbrynen nästan istället.. Men jag vet inte hur jag gör.. jag har övat länge & tycker inte själv jag är så duktig..Men har målat ögonbryn i många år.. sen jag va 11-12 som sagt^^ & blir 23 i höst så ja=) Öva öva!

Fråga

Det senaste inlägget du gjort, har du en jättesnygg bild på dig! Med den röda skjortan! Det gjorde du bra ;) sen en fråga, har du aldrig funderat på att spara ut dina ögonbryn? Sen en till, kan inte du lägga upp lite bilder på alla dina coola sminkningar som du gjort tillbaka i tiden, du är ju som sagt duktig på att sminka :)

Svar

Aww tack så mycket :*
Jo jag har funderat en del gånger på spara ut dem men jag orkar verkligen inte sköta om dem haha ..Fruktansvärt lat när det gäller sånt :)
Jo jag kan nog lägga in lite sånna bilder någon dag=)
Tack :*

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

snubblade in,

Söt blogg :) Gillar bakgrunden.

2010-06-09 @ 10:28:42
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign