Helgen räddad?!

Usch ..Trött är jag & massor av tårtor ska jag göra idag & imorgon ..
Någon undrade vad jag tar minst för en tårta & jag tar minst 400 :- ..Jag gör allt från grunden själv..Bland annat locket & bottnarna ..Ingen kan nog riktigt förstå (om man inte bakar själv) vilket slit det är & vilken tid det kan ta ..Jag är fruktansvärt petig när jag bakar! Jag är ute efter bästa möäjliga resultat & bästa smak alltid!


Så denna helg blir det en hello kitty & en prinsessa tårta..


Funderar på att ta av mej löshåret idag ..Hm hm Ska endå inte göra nåt särskilt denna helg så man behöver va snygg i håret .. Men vill endå ha i det så fort som möjligt igen ..Skulle vilja köpa lita blont löshår med men de e så dyrt så måste tjäna lite extra pengar innan jag köper det .

Jag har iaf slängt ihop det jobbigaste med tårtorna idag sen ikväll ska jag göra mer ..Jag har även hunnit klippa gräset!  Inte illa pinkat..
Kommentarer
Postat av: Zandra

Tårtor på kondis e ju svindyra oxå. Plus att dina många ggr är mkt finare!!!! Så jag tycker inte man ska klaga, då kan man köpa en frusen prinsesståra på ica :)

2010-06-19 @ 13:30:23
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Ann-catrin

Bakar själv också, miniumpriset är dock 250:-. Så ja, det är väldigt olika..

2010-06-19 @ 13:53:52
Postat av: Molly

Ska du bli blond? :D Det skulle passa dig oerhört bra tror jag!

2010-06-19 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign