Lördag!

Lär inte bli nån skoj helg verkar det som..Bara regn & tråkigt väder tyvärr..

Igår va jag & pappa & kollade på en cadillac 59:a röd..Skit fin men han som ägde den v ille inte man skulle provköra den när det regna vilket va lite halvskumt .-. Men vi ska antagligen dit idag & provköra den .. Jäkla löjligt att vi inte kunde prova den för de regna,vill man sälja nåt så får man väl stå ut helt enkelt :S

Får se om jag bakar någor idag eller hur det blir ..Fick ju massa smaskiga saker igår av exotic snacks som jag gärna vill prova baka med :)

Nä jag längtar efter fint väder så man kan komma med massa nya bilder,inte kul att fota när det är regn & tråkigt ute..

Glöm nu inte meddela om ni ska komma på vår 50-tals / rockabilly fest ! Vi har fixat stor fin lokal med scen & grejer så har någon något att erbjuda denna kväll så säg till=)
Men kom iaf! Vi vill ha dit massor av trevligt folk i alla åldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign