Nya naglar!

Så nu va dem fixade & för er som undrar har jag gjort dem på Familia i hyllinge ,precis som nån gång innan .
Ömar som fasiken i naglarna nu bara *^^* Men är iaf helnöjd & känner mej plötsligt frächare igen med snygga naglar :)

Imorgon ska vi som sagt ha kalas här hemma för Jim. Så jag ska göra tårta & klippa gräs & greja imorgon & allt detta innan klockan blir 14:00  Yey!
Plus vi ska fylla lilla barnpoolen jag köpte idag*^^* Lovade Benjy att köpa en så fixade en !


Bild på naglarna iaf!

Kommentarer
Postat av: Tess

Naglarna blev jättefina!, vill också fixa mina naglar, men mitt jobb tillåter inte långa naglar, egentligen inte heller färg på naglarna, man allt kan dom inte ta ifrån mig ^^

2010-06-06 @ 08:41:51
URL: http://thelargelifeoftess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign