Onsdag morgon!

Vafaan? Fina vädret hallå? pisse regnar & blåser idag >.< kan ju inte bli tråkigare ..
När det är fint väder får man så mycket mer att skriva om..

Igår på dagen åkte jag & Zandra med barnen in till mammas affär www.lillanspresentbod.se Va där en stund .. Gick även in i vagn affären där  & skulle medela att jag ville köpa vagnen vi tittat på..men  jag kom försent ..Den va redan såld & hon va inte direkt trevlig där så lär ju inte handla nån annan vagn där iheller ..
Jag vill ha vagn med svängbara hjul fram..Helst med ett svängbart hjul .. Men ja de sket sej ..Får kolla efter en annan billig istället..

Men men ,sen snacka jag & Zandra en del om den kommande rockabilly festen som ska hållas nu i sommar någon gång .. Det lär bli nice :D

Väl hemma igen iaf så fixa jag ihop en tårta lite snabbt & lagade tacos tills Jim kom hem ,han blev ju som sagt 23 igår <3

Sen hände det väl inte så mycket mer ..

Om några dagar blir Hailie 3 månader :O Tiden bara går ... Hon är mycket större än andra 3 månaders bebisar har jag nu fått se haha :) Min lilla klump ..

Glöm som sagt inte rösta på min Cupcake HÄR  Glöm för hilvede inte att skriva antingen er mejl lr blogg när ni skickar in er röst där !

Bild

Kommentarer
Postat av: Zandra

Mm, smarrig tårta :D

2010-06-09 @ 12:20:16
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign