Seg låång dag!

Kan man lungt säga att det vatt!

Jag letar efter någon billig bra underkjol .. Tips på vart man kan åka & köpa detta`?

Köpte/fick ju en vit klänning med svarta prickar på för någon dagsen .Den är skit söt men liite lite kort & skulle vilja ha en underkjol som är lite längre men endå så det blir en söt kant längst ner.. Tipsa gärna :)


Snart fyller min man år..8 juni.. Fortfarande inte köpt något..Måste hitta något bra!  Ska även få ihop ett litet kalas med .. OOh yeah!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Molly

Lycka till att hitta en underkjol under 500lappen. :( Dom är oftast svindyra. Har dock hittat en "billig" i halmstad för 400:- jag ska köpa i veckan.

Men och andra sidan så kan du ju ha kjolen till alla klänningar så på såvis är det ju billigt.



Men kolla annars Tradera, har du tur så hittar du någon billig. Men vart beredd på konkurens!

2010-06-01 @ 18:27:00
Postat av: Karoline

Tyvärr brukar längre underkjolar vara riktigt dyra! :( Men håll utkik, nu till studenten så kanske "vanliga" butiker köper hem underkjolar till hyfsade priser, vem vet. :)

2010-06-01 @ 18:29:47
Postat av: Anonym

jag har en svart typ tyllkjol om du vill ha den kan du få den

2010-06-01 @ 19:01:31
Postat av: Angelica

på Lindex har dom underkjolar i örebro iaf rosa,vita och svarta, kostar 249:- tror jag, jätte söta är dom, vet dock inte om dom är tillräckligt långa men det går ju att testa :)

2010-06-01 @ 20:26:34
URL: http://badname.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej

Har försökt maila dig, vet inte om di fått dem. Jag vill ta ur håret så snart som möjligt, maila mig om när du kan. Tack. Sandra

2010-06-01 @ 20:45:48
Postat av: Sofie

Underkjolar brukar vara svindyra. Men kan hända att typ H&M och Lindex fått in lite billigare varianter nu till skolavslutnigar. Men då är det kvalité därefter också...

2010-06-01 @ 21:00:16
Postat av: Emelie!

Menar du underkjol som i basic underkjol finns det ju för ingenting ofta på second handbutiker och aningens mer i vanliga butiker. Men jag antar att du syftar på underkjol i petticoat-style? De ligger på ganska mycket, min från Betti Page clothing kostade 800 :- i orginalpris, har jag för mig.

Sedan har jag en annan som är i petticoatstuk med ganska... enorm, haha, i svart med lila längst ner, som är underbar, den är från Hellbunny och kostade 250 spänn tror jag, men det är så stor att jag hittills inte hittat en klänning att ha den under, dessutom funkar den fint som den är, tillsammans med en ordentlig korsett och hatt blir det en favorit outfit :)

2010-06-03 @ 01:28:20
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign