STÄLL DIN FRÅGA!

ställ din fråga här så svarar jag på alla på Fredag!

passa på!

Kommentarer
Postat av: Christina

men Electra

var du verkligen på BVC utan att titta inom till mig!!!!!När tänker du komma??Vill så gärna träffa er igen

Trevlig midsommar önskar din

gamla barnmorska.

2010-06-22 @ 11:12:12
Postat av: Carolina

Såg dej på marknaden i klippan i dag... Lika fin som alltid var du.. !! Hittade du något fint?

2010-06-22 @ 12:39:45
Postat av: Stina

Vet du om ögonbrynen slutar växa/blir ljusare, tunnare efter några år av rakning?

2010-06-22 @ 15:23:47
Postat av: Anonym

Har ni husdjur, och i så fall vad?

2010-06-22 @ 15:47:39
Postat av: electra

Carolina : aw tack=) du skulle kommit fram & sagt hej =)=) oh ja jag hitta litea fint =) du då?

2010-06-22 @ 17:14:21
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: tjej

har du något andranamn? isf vad?

2010-06-22 @ 19:39:28
Postat av: linda

jag vill veta vad det e för fel på din mamma, varför är hon inte som alla andra?

2010-06-22 @ 21:20:27
Postat av: S

Vad heter din mamma och pappa?

2010-06-23 @ 00:58:51
Postat av: Malin

Ska du närvara på Power Meet, får man komma fram & hälsa isåfall om man ser dig där? :)

2010-06-23 @ 12:34:30
Postat av: Anonym

Hur mycket har du hittills gått ner sen förlossningen?

2010-06-23 @ 14:52:11
Postat av: Susanne

Vet Benji om att Jim inte är hans pappa?

Och isåfall, hur är hans relation med den riktige fadern? Brukar han ha funderingar/fråga kring honom osv?

2010-06-23 @ 17:27:55
Postat av: electra

susanne jag tycker den frågan e så himla uttjatad nu & att folk ens orkar bry sej om det fortfarande hans biologiska "pappa" stack & inte brytt sej på 4½ år om inte mer han har ingen kontakt med ingemar då ingemar har visat tydligt & bra att han inte velat det .. & jag anser att det är fel fel feeel att skriva " vet benjy om att jim inte är hans pappa" Jim ÄR hans pappa ..Benjy har ingen annan som är pappa utan Jim har alltid vatt det uingen annan.. jim säger jag älskar dje till honom jim kramar honom jim skäller på honom när han gör fel jim läser saga jim är den som grattar honom på födelsedagar jim är den som alltid är där för honom.. därav e han pappa.. en pappa har inte med blodet att göra .. & ja jag har förklarat nmågra ggr för benjy men han är inte så pass intresserad ännu..för han känner ju bara Jim..han har alltså noll relation emd ingemar då ingemar valt detta själv.. & det erkänner han me rlr mindre i detta inlägg http://twiggzy.blogg.se/2010/june/ingemar-svarar.html sen vet ju de flesta att han e en lögnhals så ni får tro vad ni vill emn det han skrev där e den enda sanningen jag känner till som kommit från han..

2010-06-23 @ 19:42:32
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: E

röker/ snusar du? om du gör det, känns det inte fel att göra bland dina barn? eftersom den vuxne ska vara som en förebild för barnen tänkte jag på..

2010-06-23 @ 20:47:09
Postat av: Susanne

Förlåt, det var verkligen inte meningen att göra dig upprörd.

Det är bara det att jag själv har en dotter på 1½ och jag har nu gått isär med hennes pappa.

Jag vill inte ha något med honom att göra, och jag har träffat en ny..Är dock osäker på hur jag ska göra i framtiden. Pappan säger att han inte vill veta av oss men ändå kan han dyka upp en dag för han "vill låna henne", när det -passar honom-. Nästa dag vill han inte veta av oss mer.



Vill gärna bryta kontakten helt, men vet inte vad jag ska svara den dagen min dotter börjar fråga efter honom och kanske själv vill träffa honom?



Som sagt, jag ber om ursäkt om du ansåg frågan olämplig.

2010-06-24 @ 10:22:23
Postat av: electra

susanne



jag blev inte arg alltså.. men jag har fått den frågan sålänge haha å oftast är det av folk som känner pappan eftersom han har gått å sagt att han inte får träffa benjy av mej å sånt vilket är bull jag ville han skulle träffa honom men ingemar tog avstånd ..



de e tråkigt när det blir så med familjer

2010-06-24 @ 10:47:42
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du har gjort en abort.. får man fråga när det var?

2010-06-24 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign