Tjohej!

Torsdag  idag,vilket betyder bra pogram ikväll *^^* Ett bra iaf..

Jag lär tjata ett tag om vår kommande 50-tals fest samt min cupcake här i bloggen haha ;) Ni får stå ut helt enkelt !

På festen är alla trevliga & glada människor välkommna .. Ni mejlar lr ringer när ni är säkra ..Ni får även ta med 5 valfria vänner :) Bara vi får namnen på dem med så vi kan skriva upp dem på listan.. Kanske just DU har nåt att erbjuda på vår 50-tals fest? Hör av dej snarast isåfall :)

& ja glöm inte rösta på´min cupcake HÄR  glöm inte skriva er mejl lr blogg för att rösten ska räknas!

Jag är super tacksam för alla som vill komma på festen & alla som röstar på min cupcake =)

 

Idag kommer svärmor hit en runda ,sen vet jag inte riktigt vad som skall hittas på idag..Trist väder idag med ju :/

Imorgon ska jag svara på mina läsares frågor så passa på att fråga nu.. Gå tillbaka några inlägg så hittar ni inlägget där ni kan fråga frågor !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign