Torsdag!

Gött! Snart helg ..

Idag ska jag klippa gräset,det är en sak som är säker :D I helgen ska jag baka massor så då lär ni få en del nya bilder på de :) Kul va?

Igår va vi på sånt där plastparty va de nu än heter haha :) (faan va jag åt kagor) Men där va sjukt mycket vettiga grejer men de va  lite för dyrt för min smak ..haha eller ja de lät dumt när jag köper skit dyra möbler men ni fattar..Plast så dyrt? ja :) Men jag fick mamma till att köpa en sak till mej som jag lär använda när jag tränar & promenerar!

Jag fick skit söta saker igår av min moster (Ska fota sen) 2 handdukar i leopard mönster samt servetter i lila leopard mönster (Jag ääälskar leopard) Sen ett skit sött kuddfodral som liknar en prickig rosett *^^* & en fin fin klänning! Massa tack! Fick även skit fina gardiner av mormor !

Strax ska jag ner & fixa frukost här,meningen va att babe skulle vara hemma idag men han fick jobba endå så >.< typiskt haha..

Jag måste verkligen fästa om min hårförlängning..Guuud va jag drar ut på det ^^ Haft den skit länge nu så de e väl dax!

Skriver mer senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign