Veckans frågor & svar!

Här kommer mina svar på era frågor !



Fråga.

Vad tycker du om plastikoperationer? Skulle du kunna operera dig?

Svar.

Jag tycker det är helt okey sålänge man gör det för sin EGNA skull &  inte alla andras .. Ja jag skulle faktiskt kunna tänka mej några plastikoperationer på mej själv & det är endast för min egna skull det med :)

Fråga.

Skulle du kunna visa dig ute utan smink?

Svar.

Jadå de gör jag rätt ofta faktiskt ..Inte för jag direkt trivs med det haha :D

Fråga.

Jag har en fråga...
Hur gör du egentligen med negerbullen???
Hoppas du publicerar ett BRA svar ;) haha!
jag vet jag är lite halvknas

Svar.

Haha jadu Zandra,jag kan alltid visa dej hahaha

Fråga.

Är du och Jim gifta eller kommer ni gifta er i framtiden ;)

Svar.

Vi är gifta & snart vatt det i 2 år :)

Fråga.

Vilka är dina godaste cupcakes? Skulle du kunna lägga upp recept? :-)

Svar.

Dem godaste jag tycker är jordnöts cupcakes & dem finns  här till höger med recept & allt :)

Fråga.

Finns det något som du inte är bra på att baka?

Svar.

Haha ja det finns för mycket  egentligen ..Tex enkla saker som bröd är jag kass på

Fråga.

Vad är det viktigaste i ditt liv förutom familjen?

Svar.

Oj vilken svår fråga då jag bara tänker att de e familjen som är viktig ..Men bakning skulle jag väl kunna säga :)

Fråga.

Beskriv dig själv med ett ord :)

Svar.

Knäpp haha

Fråga.

Vad tyckte din mamma och pappa när du berättade att du var gravid med Benjy? och vad tyckte de med Hailie? :)

Svar.

Dem har tyckt det vatt kul :)

Fråga.

Hur uttalar man "Hailie"?
och säger ni alltid "Benjy" till Benjamin? Hur gör de andra i släkten?

Svar.

Man utalar det " Heili" typ^^
Ja för det mesta säger vi Benjy till honom & dem flesta andra med :)

Fråga.

varit i dalarna någon gång?

Svar.

Haha .Nix faktiskt inte.

Fråga.

Vad skulle du spendera pengar på om du vann en miljon?

Svar.

Hm,  På familjen först & främst tex lägga undan pengar till barnen kanske nån resa & sen en jäkla massa tatueringar^^

Fråga.

Kan inte du berätta hur du & Jim träffades för första gången? Och hur ni blev ihop?
Har ni någonsin haft en svår period som påverkade förhållandet negativt?

Och om du tatuerar dig igen, vad ska du göra/var? :)
Jätte fin blogg!

Svar.

Jag & Jim träffades första gången hemma hos mej.. Vi hade haft kontakt en stund på nätet & kännt till varann innan dess med .Hm nä faktiskt inte .. Vårt förhållande blir bara starkare å starkare tycker jag.. Jag vet att jag har hittat rätt :)

Jag ska fotsätta med godsakerna på ena armen =) Tack!

Fråga.

Kan du rekommendera någon bra eyeliner och något mörkare rött läppstift som sitter hela dagen? :)

Svar.

Eyeliner kan jag svara på iaf & det är isadoras svarta vattenfasta,den är bäst helt enkelt.Läppstift vet jag inte men om nån annan vet så tipsa för det skulle jag med vilja veta haha .

Fråga.

Har/Vad har du för utbilldning och vilka arbeten har du haft i ditt liv? :)
Hur såg din skoltid ut, trivdes du?

Svar.

Har ingen utbildning då jag gick på världens sämsta skola Linåker skolan.. Jag har haft egna företag  & jobbat i butik .

Min skoltid vantrivdes  jag på ..Lärarna där är rent ut sagt korkade ..

Fråga.

Hur ser din Religiösa åskådning ut?

Svar.

Jag hatar religion.. jag tror inte på något av det & jag tycker bara religion är krigs startare..

Fråga.

Har Hailie och Benjy något mellannamn, och isåfall vad?

Svar.

Jadå=) Hailie Harmonie  & Benjamin Spike .

Fråga.

Om ni hade fått en pojke istället för Hailie, vad skulle ni gett honom för namn?

Svar.

Då skulle det blitt en Chester :)

 

Tack för alla era roliga frågor :)

Kommentarer
Postat av: catcall

Min favoritläppstift är Max factors lipfinity. dom har en mörk lilatonad röd som jag använder ofta, och det sitter precis där det ska. Jag har använt läppstift i stort sett varje dag senaste fem åren, och det här är det enda jag får att sitta en hel dag.

2010-06-11 @ 19:42:05
URL: http://catcall.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign