Baka baka kaka!

Vilken helg det lär bli! Två bröllopstårtor två födelsedagstårtor Plus vi ska ha kalas imorgon så det bli en tårta där & cupcakes som ska bakas Även om det är ungarna som lär få göra de mesta på cupcaksen imorgon på kalaset^^ Jag ska bara baka muffinsen till de=)

Men de blir mycket bakande plus jag ska göra hårförlägning på söndag med ! Men jag ska nog lösa det=) Jag tjänar ju en del pengar på att ta på mej så mycket denna helgen så. Där fick väl jag för jag gnällt över att inte hinna baka så mycket mer haha :)

Nu ska jag nog ut & gå en sväng för att lugna ner mej inför allt =)

Kommentarer
Postat av: john

du är så bra på tårtor!

2010-05-21 @ 14:28:57
URL: http://johanbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign