Barn tårtor!

Idag gjorde jag klart nästa beställning jag hade .. Då de skulle vara en bild tårta & en pippi tårta  Såhär blev dem..

Fyllning i pippi tårtan ,sylt choklad,banan & grädde  . Fyllning i bil tårtan , jordgubbmousse ,vanilj & grädde.. Dekorationer i sockermassa & kristyr.

Sen vill jag även medela att jag inte är de minsta stolt över pippi fuguren haha! vet att hon mer ser ut som ett troll med penisar på huvudet men detta va verkligen de bästa jag kunde göra  denna gång ^^ Det blir att öva helt enkelt ^^

Bilder



Kommentarer
Postat av: zandra

Men duuu, de e ju en 2åring som ska ha de, då kan du ju inte göra penishår, fyfy ;) haha!

Dom är jättefina!! Troliipippi & bilen :P

2010-05-23 @ 12:45:48
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: emma

det var väldigt fiina tårtot!

jätte avis att ente jag kan göra sånna.

kram emma nilsson

2010-05-23 @ 13:00:06
Postat av: Jenny

Biltårtan var verkligen jättesnygg!

2010-05-23 @ 13:52:41
Postat av: Anonym

jag är blir lika mållös varje gång!!! jag fattar inte att en person som gör dessa skapelser är självlärd

2010-05-23 @ 17:30:36
Postat av: Anonym

du gör så underbart fina tårtor, men om man skulle beställa, kan man få någon annan fyllning så den inte blir så söt?

2010-05-24 @ 15:02:36
Postat av: Mia

Skitsnygga! Jag tycker du är jätteduktig!

2010-05-24 @ 21:24:10
URL: http://blogg.miawiborg.se
Postat av: Frida och Sigge :)

Hejsan!

Jag googlade på barntårtor och då hamnade jag hos dig :) Superfina tårtor!

Hur har du gjort biltårtan? Är det marsipan uppepå? Vart köper man det?

Kram!

2010-08-24 @ 07:28:09
URL: http://fridaz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign