Då vart allt klart!

Fy faaaaaaan va skönt ^^

Allt som jag vatt stressad över denna helg är nu över=) 6 tårtor,kalas & hårförlägning.. & allt blev bra & alla har vatt så nöjda :) Himla skönt :)

Fick denna urgulliga komentaren av Carolina som  beställde bröllopstårtorna.

"Tusen Tack för de helt underbara tårtorna du gjorde. De uppskattades av både oss och gästerna, inga rester där inte.. =)) Var verkligen perfekta. Åh jag kan bara rekommondera andra att beställa frå Electra. håller med föregående skrivare. Är oxå helt 100 på att du skulle kunna försörja dej på dina bakverkt!
Åter igen TACK!!"

Det värmer verkligen att få läsa sånt :) Det får en att fortsätta vilja kämpa för det man vill göra när andra med uppskattar det=)

Här är bilderna på Nemis hårförlägning jag gjorde idag!

Före
efter

 

Kommentarer
Postat av: Sweeticia

Hur mycket kostar det att förlänga håret hos dig? om man skulle ha vägarna förbi?

2010-05-23 @ 18:44:17
Postat av: electra

jag tar från 1400 kr emd isättning & äkta människohår !

2010-05-23 @ 18:50:53
Postat av: Lotta

Ville bara slänga iväg en komentar och säga de att du e jue as duktig på att göra hårförlängningar... De vart verkligen ett as snyggt resultat efteråt.. (:

2010-05-23 @ 20:06:35
URL: http://lottaandersson.blogspot.com/
Postat av: tess

Det blev ju skit snyggt!

2010-05-24 @ 20:45:41
URL: http://tesscoloring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign