Dagen idag!

Puh! Nyss gjort 3 sockermassor alltså totalt ca 3 kg sockermassa & mer ska jag göra! Ska göra bröllopstårtor nu i helgen :) Plus födelsedags tårtor..Alla ska göra allt denna helgen känns det som haha :)

Idag hade vi 2dra kalaset (av tre) Min mormor ,moster & lilla kusin va här & mamma då såklart :) Åt tårta & drack läsk & snacka ..Varmt har det med vatt idag ,riktigt skönt faktiskt !

Jag klippte även gräset & hade mej idag ..Duktig tjej..Fick även två nya ljuslyktor av mamma som föreställer prinsesskronor :) Blev smått kär i dem första gången jag såg dem *^^*

Låt bilderna tala!

        

Nu ska jag sova *^^* God natt

Kommentarer
Postat av: Sara

åh! var har du köpt den fina klänningen Hailie har? Jag gillar! :D

2010-05-23 @ 00:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign