Hej & hå !

Bilden i förra inlägget är gammal ^^ Så nej än har jag inte klippt lugg ,fortfarande väldigt osäker på det..Är mest rädd för att se rundare ut i ansiktet då jag är större nu än när jag hade lugg sist *^^* Men jag har tills på Lördag att tänka på det då min vän som är frisörska kommer på besök=) Antingen blir det lugg lr inte .. Jag är som sagt jätte osäker :D

Sitter just nu med färg i min slinga i luggen..Först bleka sen färga rosa igen ..Drygt med utväxt & kassa toningar *^^*

Idag blir det nog även (Kanske) En ny fotosession..Tyvärr har vi inte fått tag på nån gammal jänkare än men de kommer väl :)
Kommentarer
Postat av: Molly

Tycker du passar bäst utan lugg! :) Luggen tyckte jag nästan gav en goth-look.

Ditt hår förövrigt är dösnyggt!

2010-05-27 @ 10:46:27
Postat av: Linn

åh du lurades! haha

2010-05-27 @ 10:55:44
URL: http://clownwhore.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla din bilddagbok snyyyyyyyygging

2010-05-27 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign