Mycket trevligt!

Igår kom Lulba hit =) Jätte kul  att få träffa henne igen=)
Benjy älskar henne haha ^^ Han har hittat en ny bästis!
Förlängde hennes hår & babbla lita skit =) Hoppas det inte dröjer såå länge som sist innan vi ses igen=)


Sen frågade Zandra & Johan om vi ville komma dit & käka pizza hos dem  & det lät väldigt trevligt så det gjorde vi=) Det va kanon roligt ..Cpstark pizza men endå god haha.. Kul & snacka & umgås =) Hur trevligt som helst vart det!

Sen imorgon , om det inte blir skånes djurpark blir det  antagligen Tropikarier i HBG istället :)
Jag har dessutom äntligen bestämmt mej för vad jag ska ge min mamma med ,hoppas jag bara på nåt sätt hinner fixa det innan imorgon..

Idag vet jag inte vad vi ska göra riktigt,babe ska nog till HBG &  BMXa .. Fast vädret? ja..

Lite bilder från igår iaf=)

Före & efter bilder på Lulba :)




Lite övriga bilder



Hos Zandra,Johan & Tyra..Benjy va inte stilla en sekund känns det som^^
& alla mina bilder e suddiga för min kamera luktar.. Zandra blev läskigast :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa olika bilder hur det blir om man har ett paket löshår eller två, hur mycket skillnad det blir?:)

2010-05-29 @ 10:39:18
Postat av: Jennifer

Shit vad bra Louise blev i håret =)

2010-05-29 @ 11:52:56
Postat av: zandra

fan så grann jag e ;)

2010-05-29 @ 12:19:48
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign