Tatueringar

Fått en del frågor om mina tatueringar & om jag vill visa upp dem & berätta om dem.Det kan jag göra ..:) &  nej jag är verkligen inte nöjd med alla haha ;)

Bild 1. En tatuering som både jag & min mamma gjorde som mor & dotter tatuering ^^ Hennes är dock finare än min ,min är ojämn som fan i linjer & ful i färgerna .. 
Bild 2. En tatuering jag gjorde när jag va 15-16 år  behövs verkligen fixas till vilket den snart ska göras med faktiskt ^^
Bild 3. Här har vi den värsta & största tatueringen på hela mej..Jag gråter nästan var gång när jag tittar på den .. Detta vart en tatuerare i en studio som gjorde denna..Tog bland annat fel färger & gjorde den helt fel :( Ink house i eslöv..Tyvärr är det samma tatuerare som gjort många andra av dem dåliga på mej med. 
Bild 4. Min leopard tatuering som är mest mej av alla tatueringar jag har kan man väl säga ^^ Ideen till denna dök faktiskt upp i en dröm jag drömmde ^^ Dagen efter boka jag tid för den haha. 
Bild 5. Även denna tatueringen är väl en av dem som är mest mej. Denna är även den nyaste jag har & den jag är mest nöjd med=) Gjord av knibbe .Min dotters namn  & cupcakes älskar jag & den passar mej med för jag är tokig i att baka ^^
Bild 6. Poträtt gjord på mans ruin av mia Grymt nöjd med denna med =) Hon är grym på poträtt.. 
Bild 7.Denna ritade Pyr upp till just mig då hon är grym på rita & är allmänt konstnärlig . Detta är en blandning av  fjäril & spindel :) rosen brevid va min allra första tatuering haha ^^ Skall tatueras över nån gång ..
Bild 8. Texten Daddy  Då jag ser upp till min pappa väldigt mycket .
Bild 9.Min mans namn haha denna gjorde jag  rätt tidigt i vårt förhållande ^^ Dock inget jag ångrar men jag ångrar att jag gjorde den hos han som tatuerade in den då den är sjukt dålig i färger & behövs fyllas i ..
Bild 10. Har ett s¨nt här märke på var handled (Tyvärr) Samma tatuerare som tatuerade in Jim ..Ung & dum helt enkelt ^^ men så e det . Ska dock med tatuera över dessa till två bomber istället :) 
Bild 11 som inte finns jag har en jätte ful tribal i svanken med .. Bra Electra ..Not. haha

Sammanfattning ..Jag har vatt ung & dum & jag har alltså  bara ett par stycken tatueringar som är bra haha :) Men ska snart tatuera mej igen & då blir det många fler fina :) Har ni frågor så passa på att fråga nu.
 
   
Kommentarer
Postat av: Malin

Bor inte du i helsingborg typ? Eller har jag misstagit mig totallt..?

Och ligger inte "Mans ruin" långt åt helvete? Haha..



Bor själv i Halland och velat tatuera ett poträtt av min mormor hos Mia på Man's ruin, men har inte körkort så vet inte hur jag ska ta mig dit..:(

2010-05-17 @ 10:32:10
Postat av: Malin

Förresten, jätte roligt med detta inlägg. Jag tycker alla dina tatueringar är fina! Även om vissa är bättre än andra.

Men den du har på armen som du är missnöjd med, tro mig, det kunde varit värre!

Men jag hoppas du kommer på något sätt att fixa den,inte kul att ha något man inte trivs med..:(

2010-05-17 @ 10:33:39
Postat av: electra

Malin:

Jo man´s ruin är låångt härifrån jag bor i kågeröd inte så långt ifrån hbg .. Men hon va nere & gästade i skåne ca en kvart ifrån där jag bor då passade jag på att boka in mej hos henne ^^ Haft kontakt med henne lite på nätet innan hon kom ner så jag hade ren tur där :)

2010-05-17 @ 11:19:06
Postat av: Malin

Åh vilken mega tur. :)

Får hoppas hon kommer ner igen, hihi :)

Tack för ditt svar!

2010-05-17 @ 14:53:06
Postat av: gabriella

har du tänk på att he dit ett ansikte på hailie brevid din man&sons porträtts tatuering ? :)



min mejl fungerar inte tyvärr :(

men kanske kan du svara med en kommentar här under bara ? är lite nyfiken att veta bara ^^

2010-05-17 @ 16:14:58
Postat av: electra

gabriella: absolut det är tanken :)ska bara hitta nån som är grym på det plus vill Hailie nska bli lite äldre så jag kan få en bild där hon ler rejällt^^

2010-05-17 @ 16:24:41
Postat av: MansonDust

Det är därför som jag tvekat så länge med tatuering.. väntat i typ 12 år, haha. Är så rädd att det ska bli FEL & fult. :( Man har ju bara en kropp.. hehe.

2010-05-17 @ 16:25:11
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Malou

Fina tatueringar!! Gillar din leopard tatuering mycket! Den är grym =)

2010-05-17 @ 17:21:53
Postat av: anna

Du har väl en på ovansidan av underarmen också?

2010-06-19 @ 19:40:22
URL: http://pzychobitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign