Bakning plus mammaträff!

Igår baka jag hela dagen med två barn samtidigt i famnen typ, vilket blev resultat av trötthet & irritation sen på kvällen ..Suck..Men tack & lov att Erica & hennes barn höllt mig sällskap igår =) Det gjorde hela grejen mycket trevligare .

Väl hos pappa  för att fira han mådde jag lite sådär likaså Jim.. Vi är förkylda yeey! Trötta va vi med & jag mådde illa som fan efter jag åt min egna tårta haha fast den va go.. Oscar åt MINST fyra stoora bitar av den haha ,kul! Alla gilla den där ..Skönt..


Idag är det mammaträff som gäller .. Jag skulle göra cupcakes att bjuda på men det får bli kanelbullar jag gjorde igår & dem va ju godkända av både Erica & gästerna igår =) Jaag orkar inte baka nu på morgonen för Hailie har inte sovit  i natt & det är nog 5e natten nu:(  Yey ,men så är det ju=)

Städa efter igår måste jag dock göra!

Iaf ,choklad smörkrämstårta med annanas ,choklad & vanilj som fyllning ..



Bullar jag gjorde för någon dag sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om detta:

http://micahs.se/2010/november/hela-historien.html

2010-11-23 @ 16:17:07
Postat av: bettyboom

anonym..

vad ska jag tycka ? förstår inte riktigt ?=)

2010-11-23 @ 16:23:42
Postat av: Anonym

Att bara vara 14 år och gravid. Jag tänker du var ju ung när du fick barn.. men 14 år, då tycker jag att man fortfarande är barn! Tänkte bara om du hade några åsikter om det hela =)

2010-11-23 @ 17:24:49
Postat av: bettyboom

Anonym

Det beror på kan jag tycka.. kan tycka det är synd att man får barn såå tidigt för man går miste om själva tonåren .. Men samtidigt så beror allt på hur mogen man är i huvudet för det . Jag känner folk som va 14 nä'r dem fick barn tex & dem klara det skit bra medans jag känner folk som är ca 30+ som är riktigt duma & omogna .. så det är så olika

2010-11-23 @ 18:57:55
Postat av: Anonym

Ja det har du helt rätt i, man har ju ingen aning om hur hon är som person så man ska inte döma henne...

2010-11-23 @ 19:06:32
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Det där såg riktigt gott ut!

2010-11-23 @ 19:12:03
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: FINI

Ojjj vad god den tårtan ser ut att vara :)

2010-11-29 @ 16:24:54
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign