Bullfika!

Idag vart det meningen att jag & Thina skulle hem till Hella ,men Hella mådde inte så bra så det blev inte av tyvärr..Men Thina kom hit med bullar =) Gott gott! Fika & snacka ,mycket trevligt! Hon fick även en påse praliner med sig hem =) & dem gillades hörde jag ^^ Kul!

Har färgat min lugg grön nu! Får se om jag trivs i det eller inte imorgon haha :) Ser inget nu..
Imorgon är det dax för mammaträff hemma hos mig igen,tror dock inte vi blir så många imorgon..Torsdag = dåliga dagar för sånt.Meen det blir nog trevligt endå :)

Så,jag ska baka cupcakes imorgonbitti tror jag :) Så det blir fikan.

Pralinerna på bilden är  några nougat <3 & några kokos :) www.svorono.se


 
Kommentarer
Postat av: Thina

Du måste visa luggen!! Då hade du färg hemma :-) Jag tror att det är skit snyggt! Fast jag älskar grönt.



Pralinerna va verkligen sjukt goda! Har 2 kvar, men dom lär jag ju äta idag...haha. Men det första Maria undrade va vad dom kostar?? Misstänker att hon kommer vilja köpa:-)



2010-11-18 @ 08:55:52
URL: http://thinas.billdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign