Cupcakes! + otur

Jag tror detta har vatt min otursdag nr 1.

Först vaknar jag med streckt nacke. Värsta jag haft någonsin.  Det blev bara värre & värre  under dagen med .. Tillsist gick jag snett med hela överkroppen & grät så fort jag råka anstränga nacken . Så sjukt ont! Jag kunde inte ens gäspa eller något ..Kunde inte ens bära Hailie :( Lagom jobbigt när Jim jobba..

Tillsist kom Alexandra hit med iprem & masserade min nacke ,tack <3.. Dock hade jag ont endå.. Men när jim  kom hem åkte vi & åt kikamat ,gott.. Hon som antagligen äger stället kom fram & frågade mig vad som va fel..Haha inte konstigt när jag va helt sne .. Så förklara jag sen börja hon babbla nåt på kinesiska/svenska om nåt bra hon hade som hjälpte.. Sen gick hon & en stund efter kom hon till oss igen med nåt plåster som lukta .. sen plåstrade hon om mig inne på resturangen  ^^ Vips efter 5 minuter knappt så hade det släppt en hel del & jag va rak igen haha.. Så sjukt tacksam över sånna männsikor =) Så tack kinsesen för du rädda mitt liv (kändes det som) Plus jag fick några extra med mig hem.. Så bra!

Sen hem & dona ,jag har gjort cupcakes  som ska va till lillans presentbod imorgon .. Jag skulle lägga in bilderna nu på laptopen & så lyckas jag välta vår finaste skelett lampa i fönstret som vi fick i bröllpspresent (jag hittar de icke nånstan mer) den gick såååklart i bitar :( så jävla surt!!Blir ledsen när ens favoritsaker går sönder sådär :(

Bilder på cupparna.. Kasst ljus..
Åk till lillanspresentbod.se imorgon





Kommentarer
Postat av: Jenny

UUh vad jobbigt med sträckt nacke! Snällt av hon ägarinnan att hjälpa dig dock! :D

2010-11-11 @ 21:28:44
URL: http://fatshionista.blogg.se/
Postat av: Mli

alltså, Cupparna är så himla söta.ser så perfekt krämiga ut. jag vill äta dom alla ! är det sån där philladelphiaost-frosting på ?

2010-11-12 @ 11:42:10
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: Crashh

Vad fina!!! <3

2010-11-12 @ 22:05:54
Postat av: sandra

jag tror det var dem vackraste av dina cupcakes som jag sett bild på i alla fall!

2010-11-25 @ 10:18:04
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign