Seg!

Förlåt att jag varit så seg på att blogga ,men har haft massa att göra ..Idag skulle jag måla klart & göra pepparkakshus med Benjy..Men det sket sig mega stort för Jims jobb ringde nu på morgonen &  behövde honom.. Vilket suger FETT..
Blir så irriterad =( Kunde dem inte bara vetat detta igår? Jag hade heela dagen planerad ..

Jaja-.-

Igår målade jag turkosa blommor på ena väggen i sovrummet.. Skulle fortsatt idag men de får väl vänta ..
Vi fira första advent hos Alexandra  med.. Glögg & pepparkaka :) Gott!

Imorgon kommer svärmor hit , då ska vi baka pepparkakor med hemmagjort deg ..Spännande :D


 

Sovrummet  ..En bild på en del av de.. LÅÅÅNGT ifrån klart! Detta är vad jag måla igår..

Kommentarer
Postat av: Gooooonnel!!

Fint!!

2010-11-29 @ 08:36:37
Postat av: Thina

Så fint :-)

2010-11-29 @ 08:56:06
Postat av: Fanny

HAR DU MÅLAT D PÅ FRIHAND?!?!?!

Fyfan va duktig du är :D

Kan du allt eller ;)

Kul å få se lite bilder på hur ni har det jag som tjatat hehe.



2010-11-29 @ 12:35:27
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: Marina Kvist

Har du målat det på frihand?

Skit bra gjort isåfall önskade också jag kunde vara så händig som dig:Phah



2010-11-29 @ 16:58:26
Postat av: Isa

Superfint! Det flesta tar ju den enkla vägen med vinyldekor, men du ska då vara så jävla duktig +ler+

2010-11-29 @ 23:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign