Tårta!!Bild

Oj inte skrivit på nån dag,ber om ursäkt har haft fuuullt upp!
Lördags  va jag hos Bästa Erica & hjälpte henne göra tårta till en hon känner ..Det blev en pakettårta ^^ Myycket mycket finare irl faktiskt bilnderna nedan är tagen med mobil kamera så färger & så är lite orättvisa.. Men den hade verkligen gillats & det va ju kul=)  Ericas komentar på FB^^

"Kalas idag hos linda och rolle!! Med tårtan som Electra lärde mig göra igår:) hon är fantastisk på det! Och en sak ska alla veta vilken tid det tar! Så nästa gång ni gnäller över priset på tårta prova själv göra en sådan så ska ni se vilken tid och vilket engagemang det finns bakom! (då handlar det inte om en vanlig svenssongräddtåta)"

Tack <3 Jag är sån som lägger ner massa tid på tårtor särskilt . Mest för de är så kul:D & jag är petig! Sen fick jag värsta söta strösslet jag velat ha lä'nge av Erica med plus mat <3 Värsta bortskämd blev jag ^^ Tack .

Iaf sen igår  körde vi iväg först till svärfar en runda sen till Jims farmor & sen till svärmor & sen åt vi även mat där =) Hel mysig dag! Hailie fick skit söta julestrumpor avs värmor haha så goa :D Benjy fick en choklad tomte,han har tjatat i evigheter om en  så :D  Va en mycket mysig dag igår !

Sen idag fyller min pappa  50 år! Grattis















(skoja han blir bara 46)


Bilder





www.svorono.se

idag blir det mer tårta plus annat!
Kommentarer
Postat av: Thina

Grattis till din pappa :-)



Tårtan är så fin, snörena på den och rosetten är så sjukt fina :-) du är grym.



Jag tror ofta att folk inte fattar att det tar tid och är massa jobb med att göra fina tårtor! Det är ju en viss skillnad mot att göra en vanlig gräddtårta, även om dom åxå är väldigt goda!

2010-11-22 @ 12:57:24
Postat av: Svärmor

Gud sån snygg och läcker tårta! du är så suvuränt

duktig. Jag tackar så för att ni var här.

Kram Svärmor

2010-11-22 @ 14:11:49
Postat av: Carolina

Verkligeb jätte fin tårta. Underbara färger nu i höstrusket. =))

2010-11-23 @ 07:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign