Veckans frågor & svar!

Här kommer dem (ska försöka bli bättre på dem)

fråga
Varför bloggar du inte oftare?
Svar
Jag har helt plötsligt fått fullt upp ^^ 2 barn (en krävande man haha) en del beställningar & fina vänner . Det gtar gärna upp ens tid.. Plus Jim har körkort så vi är ofta ute på äventyr .. Men jag lovar att försöka bättra mig för jag gillar  att blogga !

Fråga
varför bloggar du inte så mycket länge? du hade ju en massa ideer som du skulle skriva
Svar
Mångra som tjatar på mig om detta.. Se svar ovan=) Sen ja jag har massa ideer ..Skall bara ta mig tid.. Funderar på att göra en egen "30-dagars" lista & sen blogga om det var dag.. Jag lovar att det kommer! Mycket stress inför jul plus jag är inne i en jobbig period med mig själv.Hoppas ni inte slutar läsa för det=)

Fråga
läs ditt mail! jag har skrivit och beställt praliner tills imorgon. hoppas du läst??
Svar
Har läst & svarat :)

Fråga
Hej!
Jag tänkte på dina jul cupecakes du gjorde för något år sedan så hade du röd sugerpaste eller marsipan, men den var "glittrig".. Finns den att köpa eller hur gjorde du? :)
Svar
Heej =) Jaa just det :) Det finns sådan här glitter strössel.. Eller inte strössel ,det är mer som riktigt glitter men det är ätbart =)Det va antagligen det jag använde mig av.

Fråga
1.känner/ vet du vilka dina läsare är?
2.hur kommer det sig att du har så många läsare, eller rättare sagt vad har du gjort för att folk ska hitta in till dig?
Svar
1: Njä det gör jag inte.Jag k'änner ju några stycken :) Men de flesta känner jag inte .
2:Jag hade bilddagbok för nåt årsen där jag ahde över 1500 bevakare..Jag svluta den  & skrev min adress till min blogg .. Så en del kommer nog där ifrån :) Sen gör jag en del reklam här & där om bloggen med ..

Fråga
Hej!
skickar man praliner på bästa sätt så de inte "mosas"?
och
Vart vill ni flytta och varför vill ni flytta?
Svar
Man får packa dem i en kartong som gärna har bubbelplast eller annan plast..Man kan även skriva "AKTAS" på paketet så kanske den duma posten tar lite mer hänsyn :) Gör praliner hemma & testa paka in dem  & sen tappa dem  några gånger i golvet & så prova dig fram så ser du vad som är bäst=)
Vi ville egetligen flytta mot östragöinge .. Men även Åstorp .. Varför  vi vill mot östragöinge är för där är konditor utbildning bland annat & många fiiiina hus .. Mot Åstorp för att där är så fint & vi trivs bra där .. Vi får se.Gillar iaf icke Kågeröd ..

Fråga
När gick ni ut med att du var gravid med Hailie? (både till familj, vänner och till oss andra på internet) Vilken vecka var du i?

Vad tyckte Jim om att du hade en son sen tidigare när ni träffades? Var det något hinder för er?
Svar
jag va nog i vecka 14 innan jag gick ut med det .. mina föräldrar fick reda på det direkt ..
Det va inga hinder nej.. jim visste om, situationen det va han som tog steget & det va även han själv som ville ta ansvar som en pappa för Benjamin.. Vilket då blev automatiskt pappa för Benjy eftersom den biologiska har inte visat intresse sen Benjy va 4 månader.Jag är lagom trött på frågor om detta . För mig ,för jim & för alla vi känner samt familj & allra viktigast för Benjy så är han Jims son.. En pappa har med beteendet att göra inte blodet .


Tack annars för era frågor :)
Kommentarer
Postat av: Doris

En sida ja tror du kommer gilla!! Trevlig helg!!!



http://www.rockiton.se/

2010-11-26 @ 11:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign