Veckans frågor & svar!

Här kommer dem.

Fråga
var det många fler som nappade på pralin erbjudandet?
Svar
Ja det vart det =) Kul!

Fråga
kan du inte starta "kurser" i hur man gör praliner och snygga tårtor här i kågeröd? :)
Svar
haha njaaa ^^

Fråga
hej electra. vet du något/några bra ställe man kan köpa olika sorters hushållsfärg b.la svart? :)
Svar
hej=) ja panduro tex=)

Fråga
Kan du inte göra ett inlägg om ditt bröllop!! Vore kul o se hur det var!! :)
Svar
ja det kan jag göra =)

Fråga
Jag skrev till dig för ett tag sen och länkade några tim burton tårtor men fick inget svar. undrar bara om du inte såg det eller typ struntade i det. jag frågade iaf då om du skulle kunna göra ngt liknande
Svar
Min blogg är halvskum & ibland kommer inte komentarerna fram
Men ja jag skulle nog kunna klura ut det ^^

Fråga
kan du inte visa och berätta med bild och text hur du gör dina praliner? de är så söta och fina tycker jag :)
Svar
Tack!Mja jag vet inte ^^

Tack för era frågor  förlåt att jag blitt seg med att svara!
Kommentarer
Postat av: Emelie

Känns som att många ber om bilder och tutorials på dina praliner >< man kan ju undra :P

2010-11-01 @ 17:46:20
Postat av: Ida

Jag sitter förväntansfull och väntar på ett kommande inlägg med bilder och lite text från ditt bröllop :) Jag hoppas verkligen att du fixar ihop ett sådant inlägg.



Första gången jag kommenterar här på din blogg och jag måste bara få säga att du är underbart vacker! Har följt dig lite i skymundan i flera år och du blir bara vackrare och vackrare! :D

2010-11-01 @ 20:48:32
Postat av: jessica jones

jag har också frågestund på min blogg just nu!

www.cherryfuck.se

2010-11-02 @ 11:26:26
URL: http://www.cherryfuck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign