Analplugg!

Ska jag inte skriva om ;)

Missa att skriva blogg igår,sorry.. Igår följde jag & barnen med Zandra & Tyra till ängelholm i nån mysig djurpark där .. Fika kolla djur & lät barnen leka..Sen spana vi in lite grisrev med ;) haha ..Nä men det vart mysigt & trevligt :) Bilder på det kommer här under..

Sen idag har jag tagit det mest lungt ..Va ute & gick med Alexandra innan..Så härligt väder idag!
Sen hämta jag Benjy &  vi gick till kiosken & köpte dricka ..

Jim klarade teoriprovet idag  :D Han hade nästan ALLA rätt på frågorna.. 10 mer rätt än vad man ens behövde..Sjukt bra! :) Han kör upp om en vecka.. Jag tror han lär klara det fint,hoppas det iaf! Sen är vi med körkort ;) Gött !

I helgen ska vi på namngivning för söta Alicia .. Måste komma iväg & köpa presenter :D & nya skor till mig >.<

Mina praliner har fått sjukt bra respons ,va glad jag blir ^^ dem som har köpt & smakat har älskat dem :D Himla glad blir jag.. Plus jag har fått några beställningar redan ,till bröllop & annat =) Himla kul! Så ska göra mer praliner idag!

Bilder iaf!

                

Kommentarer
Postat av: john

Men Electra där ni var har du och jag och Jim suttit och druckigt cider och varit lite runda under födörna

2010-10-26 @ 15:36:38
URL: http://johanstickar.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vadå 6, vi hade inte 6!!! Eller ett & ska de va?? ;) snygga bilder. Den Me Tyra & Hailie på gungan ble bra :) snor bilder sen tror jag.

2010-10-26 @ 16:34:36
Postat av: bettyboom

Zandra: nähä va inte de 6?



Johan..va va det där :D aaw det va så mysigt då sakna

2010-10-26 @ 17:40:34
Postat av: Zandra

De va de kanske ;)

2010-10-26 @ 21:17:07
Postat av: Rebecca

åhh,hembygdsparken! jag har typ växt upp där!:') (min farmor bor i ängelholm) gillade barnen det?:)

2010-10-28 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign