Bajskaos!!

Fyfasiken ja.. Hailie hade inte en nådig bajsblöja & vi skulle byta den & det slutade med att det vart bajs på hela henne ,halva mig &  hela soffan & lite på golvet ? puh.. Det slutade med en snabb dusch sen bad  i badkaret ^^ Det va ju iaf kul,som hon plaskade :D Hon gillar vatten!

Benjy fick nya målar grejer idag så han har grejat med det nu ett tag :) Han sa "Jag är så himla STOLT över dig att du köpte dessa grejer"

Jag själv ska göra praliner idag & försöka städa undan lite om nu ingen kommer & räddar mig ifrån detta ^^

Just det jag kom 2a i en tävling  med min cupcake inom ikea :D Jag vann en fin bakningsbok !

Bilder på gosungarna!













Kommentarer
Postat av: Anonym

har du något bra recept på någon god glutenfri kaka? svara gärna innan fredag när du svarar på frågor

2010-10-18 @ 15:24:16
Postat av: Thina

Mysigt med bajs....men hon är så söt :-) Hon har vuxit sjukt mycke sen jag såg henne! Men så va det ju 100 år sen åxå. Måste komma och hälsa på ju!



Benjy växer ju åxå! Coola killen

2010-10-18 @ 15:33:08
Postat av: Johanna

Har läst din blogg ett tag och vill bara tipsa dig om en massa snygga kläder som jag säljer på tradera och tror skulle passa dig!



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1334133

2010-10-18 @ 16:01:49
Postat av: Alexandra

Kan du inte visa ditt bidrag som du kom tvåa med? hade varit kul :D <3

2010-10-18 @ 16:59:50
Postat av: bettyboom

här e länken dit alexandra

http://livethemma.ikea.se/inspiration/24-harliga-2a-pristagare-i-var-baktavling

2010-10-18 @ 17:22:57
Postat av: Crashh

Vilka underbara bilder!!! Det är alltid lika kul när du lägger upp :) Hailie är typ världens sötaste posör! Benjy med för den delen, fina killen! ^.^

2010-10-21 @ 14:58:36
Postat av: Cindy

Alltså det är ju inte klokt vilken söt liten unge du har!

Nästan så man får bäbisabstinens ju! :-D

2010-10-22 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign