Barnvakt!

Dagen gick ju hyffat snabbt endå & jag har klarat mig hyffsat bra med! :)

Vart barnvakt innan åt Alexandras pågar.. Det blev sår sminkning ,skäll ,ätande & spelande.. Det va mysigt iaf :) Favorit vovvsingen va ochså med :) Tiden gick fort iaf ..

Jim är tydligen grym på  sina körlektioner & allt så han behöver inte ens va där på Fredag :D Kul! Snart körkort..Så gött!


En liten lista ..Why not? :)

Bästa saken du gjort idag - Hjälpt en vän
Sämsta saken idag - Jag laga mat :O ;)
En du saknar - Christina ,barnmorskan jag hade.. Hon ger sån positiv energi alltid man träffat henne så en sådan människa skulle man behövt var dag!
Någon du älskar - Min familj
Någon du hatar - det vet nog dem flesta vem det är.
Din största dröm -  bli konditor
Någon som gör dig glad- min familj & tokiga vänner

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag snor listan.

2010-10-12 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign