!

Varför gör ... så här? Jag förstår inte varför när ... Inte ens brytt sig innan.. Dra åt hell..Det ser bara fruktansvärt patetiskt ut när man läser det .. Fjant..


Jaja.. Idag målar babe & Patrik om huset på utsidan (Ja dem är rääätt sena på det haha) Men rött blir det (Tyvärr)
Finare än innan iaf,alltid något!

Igår vart Alexandra hos oss med sina barn & vovvsing=) Mysigt..Jag älskar den hunden den är så fin & go!
Idag ville jag på tattoo mässan men det sket sig rätt hårt .. Så ja.. Vi får väl se om turen vänder imorgon? Tror dock inte det ...

Jag lovar bild på mitt hår få fort jag orkar fixa till mig ;)
Kommentarer
Postat av: Anette

Många män har fått endast sin kuk och därmed loosat x antal hjärnceller istället! Idioter ska du bara skita i,spill ingen tid och kraft på sådana. Din Jim är fan fab!!! Stay strong ;)

2010-10-03 @ 14:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign