Frågor & svar!

Förlåt att jag inte svarat på era frågor nu ett tag .. Men har haft en del att göra..

Fråga
Hur gammal va du när du fick din son?
svar
Jag va 17 år

Fråga
varför tog du bort din bdb?
Svar
Jag har bdb=) BettyBoom heter jag där .. Men innan när jag tog bort den vart det för det blev för mycket..Hade över 1500 bevakare & tyckte att det blev jobbigt tillsist ..

Fråga
Ska du på Fatboy/Grapestompers på tivoli imorgon? ;)
Svar
Jag ville det när det va :( Men jag kunde såklart icke.. Så jäkla trist..

Fråga
tycker du att du är girig?
Svar
Nja..Det beror nog på vad det är ;)

Fråga
är du en sträng heller lite medgiven mamma? ^^
alltså om benjy verkligen vill ha en leksaksbil fastän om han har hundratals (tillexempelt.) går du med på det ändå heller blir det bara ett nej? :)
roligt att veta!(sträng menar jag inte en "kall" och
sådär elakt strängt mamma såklart.)
Svar
Jag är sträng.. & svar på ditt exmpel här över så hade det blitt ( för det mesta iaf) nej.
Jag är endå den som är minst sträng  här hemma .. Men jag anser mig inte som en som låter mitt barn göra hur så helst samtidigt som jag endå låter mina barn vara barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign