Helt GALET!

Puh hemma & tar det lungt nu.. Har egentligen haft att göra hela dagen men endå känner jag mig rastlös? hmm..

Iaf..Dagen började med att jag gick & lämna B på förskolan sen hem & la mig på sängen (blir så trött av mörkret) fick sms av Alexandra  som fråga om jag ville med på öppna förskolan ,så det gjorde jag. Där va en del mammor där idag,kul.. Sen när det vart klart så vart det & hämta Benjy som hade även gjort hyss på skolan idag >.< Han hade stoppat papper i vasken sen satt i gång vattnet haha :O  Meen han fick straffet där att städa upp  själv :) Tur dem ser att han har glimten i ögat iaf ;)

Hemmåt så träffar vi på Zandra & Tyra,stod & snacka där lite sen hem  &  träffa svärmor & svägerska.. Såå.. ja vi har väl haft att göra =)

Imorgon har jag mamma träffen kl 10:00 så ska upp tidigt & baka bullar imorgon >.< miih..
Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du något bra recept på någån glutenfri kaka eller?

2010-10-19 @ 22:18:36
Postat av: Anonym

å när kommer svaret på frågestunden som du lovade för flera dagar sen?

2010-10-20 @ 12:39:43
Postat av: Rebecca

Jag blir så förvirrad, har B redan börjat i skolan!?:D

2010-10-20 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign