Hopp!

Idag har jag gjort lita iaf .. Började dagen med att träna ..För er som undrar vad jag tränar så är det styrka & kondition..

Sen åka Babe & barnen till Malmö & jag sminka mig *wow*  sen gick jag hem till Alexandra  & drack te.Fick även höra hennes fina dikter & jag fick henne att sjunga för mig med ! Hon har fin sångröst faktiskt så det så!
Trevligt vart det iaf:)

När jag kom hem så hannt Hailie se mig i hallen när jag tog av mig skorna,sen sprang jag in i köket för att sätta  blomman i vatten så när Hailie inte såg mig mer så började hon gråta mycket :( Sen kom jag in igen & tog upp henne & hon kramar mig jätte hort & "pussar"/ gapar mig på kinderna & så log hon..Så jäkla go är hon ,mammas flicka :)

Ikväll ska jag antaagligen prova mig på att göra rospraliner :) Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign