Lekplats!

Nyss kommit hem=) Min runda till konsum blev så mycket mer än så^^
Det sluta med att jag & Haile gick hem till Alexandra & va där ett tag..Erica va är med ..Treevligt..Sen skulle vi hämta våra stora barn med :) Så då gick vi så kom även Viktoria med sin lille.. Efter det blev det lekplatsen för alla..Mycket trevligt barnen lekte & Hailie fick gunga *^^* Så söt.

Efter det vart det dax att gå hem för  deras största barn skulle komma hem.. Så jag & Benjy & Hailie följde med Erica hem ,satt & drack te & hade det trevligt ..

Nu är vi hemma igen iaf & har ätit lite & tar det nu lungt :)
Tack för idag! Barnen nöjda,jag nöjd!
Kommentarer
Postat av: JOhanna

Vet du vilka Guns N Roses är? Om du vet vilka dom är, skulle inte du kunna göra en tårta med deras logga på nån gång bara för kul och lägga upp bilder på det? Snälla!

2010-10-13 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign