Ljuvliga praliner!

Sitter just nu med rosa?cerise färg i luggen.. Ville ha färgglad lugg igen^^ Saknar lite!

Har hållt på heela kvällen med Praliner nu som tydligen gillades ;) banana cream praliner YUMMIE!
Jag funderar på starta en grej med att skicka runt praliner i hela sverige..Typ som kärlekspraliner där man kan lämna ett litet medelande till den man tycker om ..Så skickar man valfri mängd (& sort) praliner i en söt påse med ett gulligt medelande & från vem :) Hade så gärna velat det*^^*  Tycker det är kul att hjälpa andra på den biten med så :D  Är någon sugen på att göra detta så hojta till=) Jag vill gärna göra ett försök  & se hur det går !


Bild på rospralinerna.



www.svorono.se
Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa det låter som en utmärkt idé!! jag testar gärna

2010-10-20 @ 20:36:30
Postat av: Anonym

jag undrar föresten hur du gör pralinerna. har du lagt ut recept? isåfall har jag missat det

2010-10-20 @ 20:38:28
Postat av: Sara Thorén

Låter som en strålande idé! :) Dom ser svingoa ut, vart har du fått tag på formen till dom, ja skulle åxå vilja göra lite snyggt julgodis :)



Halkade in av en händelse för ett par dagar sen å ja måste säga att du e grymt snygg, kikar nog in i morn me å kollar luggen de låter supernajs... Saknar åxå min rosa färg...

Ha en fin kväll!

2010-10-20 @ 21:15:43
URL: http://rockstart.blogg.se/
Postat av: Nanna

Jag hade varit sugen, men det beror ju lite på vad det kostar och så..

2010-10-20 @ 21:55:24
Postat av: Emelie

Tycker det är en jättebra idé! det är som nallebudet ungefär. fast detta är lite gulligare:) få choklad hemskickat är jättesött :) speciellt om de är fint inpackat och sånt. Tycker du ska prova:)

2010-10-20 @ 22:37:26
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vi har ett ställe inne i samhället, som säljer tårtor världen över via post. Sök på postkakan! Men jag tycker mycket bättre om din idé! Det skulle verkligen sälja, frågan är ju bara hur det skulle gå i smällkalla vintern... blir de förstörda då?

Hur som helst jag diggar din idé :D



KRAM

2010-10-20 @ 22:38:18
URL: http://ockermom.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Kan du lägga en kärleksbryggd i dem? Så den man skickar det till blir kär i mig? Hade varit perfa!;)

2010-10-21 @ 10:18:59
Postat av: Lina

Det hade varit en häftig idé och väldigt gulligt. Jag hade nog varit intresserad beroende på hur mycket det skulle kostat. ^^

2010-10-21 @ 13:29:27
Postat av: Anette

Skulle lätt köpa praliner av dig,snyggo, Mycket fina!!! Skulle endast unna dom till mig själv,så hemsk är jag ;)

2010-10-22 @ 13:02:04
Postat av: Alexandra

Samma här hade definitivt varit intresserad om ekonomin tillåter haha ;) <3

2010-10-22 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign