Måndag!

Idag börjar min man med sitt körkort .. Ska bli härligt när det är klart ! Har vi tur har han det om ca en månad *^^*

Igår va Benjy hemma hos Hampus :) Jag blev med inbjuden på en kopp te..Himla trevliga är dem & mysigt bor dem! Kul.. Benjy hade så roligt så han ska nog dit igen till helgen :)

Sen följde jag med Zandra till svalöv & shoppa mat till våra ungar ;) Sen hämta vi mys Tyra hos sin morfar..
På kvällen hände väl inte så mycket mer än att jag satt & slappa framför Tv:n medans Babe va ute & BMXa.

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt .. Jag har no life i 2 veckor nu har jag en känsla av så haha ,så vill någon hälsa på mig eller nåt är ni välkomna ;)

Skulle behöva komma iväg & handla foundation & nya brallor ..Varför ska byxor jämnt behövas >.< Det känns som mina tar slut hela tiden?

Vad ska ni göra idag?
Föressten så är där en fangrupp av mig på facebook nu Electra Svorono ;) Kul..Gå med :D Där lär det uppdateras med bilder & om bloggen bland annat..

Bjuder på en sötis bild på Zandra

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign