Nya bilder!

Ikväll blir det tacokväll igen med Zandra & Johan *^^* Gott! Inte konstigt vågen står still kanske haha ;)

Zandra ringde innan & fråga om jag ville med till skäralid? haha tror inte det stavas så? Men ni aknske fattar .Jag & Hailie följde med iaf , Jim & Benjy va i Åstorp=)
Så himla mysigt där ute faktiskt ..Sen åkte vi till bjuv &  vi höll på att krocka..Jävla galningar som kör >.<
Zandra fixa & skällde ut  henne iaf haha ;) Väl i bjuv så fika vi med Zandras mormor & mamma :) Det va väl la trevligt !

Jag va äckligt åksjuk så jag led halva tiden idag ungefär, men så är det väl när man åker med Johan ;)

Nä lita bilder!



 <3
  

 

Ny lampa pappa hitta på loppis till mig :D Tack..Älskar den!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Fin bild på dej & jim & dej & Benjy.. Haha, ja jävla kärring! CP SUR blev jag!! Ja, de e bättre när jag kör :D

2010-10-09 @ 17:10:18
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Emelie

alltså jag måste säga, benjy är så söt :o

älskar hans fräknar, ser så gullig och busig ut:o

känns som att han är sån där livlig liten pöjk som ränner omkring å leker för fullt. du sa ju att han hade många vänner så de stämmer nog. ditt hår var najs åxå :)

2010-10-10 @ 00:29:26
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: Madde

Hej där!

Hänger här en liten stund varje dag och jag vill bara säga hur ruskigt fina jag tycker att du är.

Sjukt cool stil, snygg och inspirerande blogg.

You go girl!

2010-10-10 @ 09:23:05
URL: http://maria-madeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign