Onsdag!

Det är väl onsdag?

Det går himla bra för Jim med körkortet, vilket är så himla skönt att höra! Han är visst smartare än vad jag trodde för att vara man ;D haha ..


Idag står väl inte så mycket på att göra listan ? Har redan dammsugat & plockat undan..Skönt .. Jag har inga byxor på mig :O För dem enda jag har typ hänger på tork  :D

En lista med topp 5 saker jag skulle behöva just nu för mitt ego:
1.Foundation
2.EN JACKA
3.nya högklackade skor så jag slipper pain!
4.2 par byxor till iaf
5.Tröjor av  olika slag för just nu går jag i Jims stora hela tiden .
(6.någon som kör mig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

möjligt att du får ont i fötterna pga du trampar ner hålfoten för mycket. när man har högklackat får man ju lite mer "håla" i hålfoten då foten böjs, prova att lägga i hålfotsinlägg i vanliga platta skor så hjälper det säkert mot smärtan. mer skonsamt mot knäna också dessutom, då man slipper gå snett.

2010-10-13 @ 10:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign