Pralin!

Fick mig ett ryck idag igen att göra praliner :)
Det är kul att göra dem,visst lite kämpigt & pilligt..Men  resultatet av handgjorda praliner är ju underbart:)

Jag ska nu göra ett tillfälligt erbjudande med min tanke jag skrev om för  ett tagsen i bloggen om att skicka runt praliner  runt om i sverige på ER beställning ..Typ som karlekspraliner.se ..Lär kunna göra dem i olika färger former & smaker ni bestämmer. När dem är klara får ni en bild på er beställning innan dem skickas till adressen ni anger  (Om ni vill).

Jag lär ha ett litet paket erbjudande i  en liten stund ..Det kommer vara billigare än vad det blir senare så passa på!

6 valfria praliner ( ni får själv bestämma hur dem ser ut, men just nu kan jag göra hjärtan  roser & halv runda man kan dekorera med annan slags choklad lr nötter lr annat)
Valfri smak..skalet kan väljas mellan vit,ljus & mörk choklad.
skickas i en söt pralin påse
valfritt meddelande som tex " Jag älskar dig" " Jag tänker på dig" " Kärlek" " Till världens finaste vän" "Lycka till" "Grattis" Eller vad ni vill.
Detta för 100 :- med frakt!

Jag kommer kunna göra pralinerna samma dag när ni beställer..Om ni beställer innan kl 12 på dagen. Oftast kommer jag kunna skicka dem samma dag eller dagen efter er beställning.
[email protected]

Bild på pralinerna jag gjorde idag!
Detta är vitchoklad pralin med jordgubb/vanilj tryffel . Dekorerade med mörk choklad.

Roser jag gjort innan






Kommentarer
Postat av: Fanny

Underbar ide <3

Du borde verkligen starta en egen hemsida där du lägger upp bilderna på alla bakverk du gör så man kan special beställa tårtor eller sånna där praliner och grejer :D

Du är så duktig!!!

Fortsätt så :)

2010-10-24 @ 15:08:23
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: jos

neeej men sicka söta praliner <3

2010-10-24 @ 15:57:44
URL: http://josephineoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är på! men jag vill veta vad det finns för sorter att välja mellan. du kan maila?

2010-10-24 @ 16:45:57
Postat av: MansonDust

Fan vad fina Electra!

2010-10-24 @ 16:49:21
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud vad duktig du är på att baka männska!:o

alltid vilja lära mig göra praliner men aldrig tagit tummen ur röven och lära mig haha :)

2010-10-24 @ 19:42:54
Postat av: MansonDust

Du skulle ju kunna ta mer betalt alltså..

2010-10-25 @ 17:33:37
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: bettyboom

Cim, ja absolut =) Det ska jag sen med ,men ska ha 100 kr nu en provtid bara mest för att höra folks åsikter om dem samt se hur det går med posten & allt sådant=)

2010-10-25 @ 18:05:33
Postat av: MansonDust

Jahaa :)

2010-10-26 @ 11:32:39
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag blir helt förälskad i dina bakverk! :D

Har så smått börjat fundera på att sälja mina i framtiden. Det jag funderar lite på är alla irriterande regler om godkända kök och tillstånd. Tycker du att jag borde ansöka eller hoppas på det bästa? Är lite förvirrad över hur jag ska göra...

2010-10-27 @ 10:49:41
Postat av: bettyboom

sara jag kan säga med det samma att ditt kök blir inte godkännt. det är så himla mycket som måste göras.. det bästa är om du kan hyra oin dig hos någon annan som har cafe :) där allt redan är godkännt

2010-10-27 @ 14:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign