Så himla onödigt töntigt tråkigt!

Vart det ju inte idag hehe ;) Där trodde ni nåt annat va?

Idag hade jag mammaträff vilket jag ska försöka ha någon gång i månaden..
Vi blev inte så många idag dock då en del va sjuka & inte hemma idag såklart..Men det blev himla trevligt endå :)

Jag baka frukost bullar & bjöd på det & te eller varm choklad :) Bullarna försvann lika snabbt som dem kom dit nästan ;) Så dem va nog goda :) KUL.

Blev en del prat :) Mysiga barn & en  super trevlig stund :) Så det ska jag absolut  göra om!

Fick även  födelsedags present av Erica :D Taack! Strössel,choklad bokstäver & muffinsformar & ett jätte fint kort=)


Annars har jag städat & tagit det lungt idag :) Jim kom hem tidigt idag från körskolan..Himla skönt!

Lite bilder blev det med!

     

Tack för en mysig dag!
Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja, vasego ;)

Tack sjäääälv!!

2010-10-20 @ 17:30:24
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign