Shopping!

Ja idag blev det shopping igen,dock som vanligt hitta jag typ nada till mig själv som jag borde ^^ Utan en del gick till barnen & min man..

Men fann endå kängor,parfym,minihatt & två linnen.. Alltid något iaf ..

Har gjort pralin beställning nu på kvällen,skönt att den är klar .. Fick bra kretik för min inpackning av pralinerna & posten & sådär så det va skönt=) Dem som har köpt hittills har gillat pralinerna så det är  bra ju:)

Har även vatt hos Alexandra nu ikväll..Har hjälpt henne  att dona inför  namngivningen på Lördag..Vi färgade bland annat marsipan ..Blev super nice .

Har haft att göra verkligen hela dagen ..Så nu är jag trött & ska sova.. Imorgon dyker det upp bilder !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign